Nasza oferta

Masaż

Masaż klasyczny, relaksacyjny z olejkami - aromaterapia, gorącą czekoladą, gorącymi kamieniami (60 min);

Masaż leczniczy kręgosłupa, całego ciała (60 min) i ćwiczenia rehabilitacyjne (90 min);

Masaż  bańką chińską, odchudzający, polinezyjski (60 min);

NOWOŚĆ!

Japoński rytuał masażu twarzy (alternatywa dla zabiegów medycyny estetycznej – lifting bez skalpela.
Japońska technika masażu twarzy zapewnia widoczne i długotrwałe efekty, jakie trudno uzyskać za pomocą innych metod. Jest całkowicie naturalną i nieinwazyjną formą liftingu i odmłodzenia twarzy. Pozytywnie wpływa nie tylko na poprawę wyglądu, lecz także na dobre samopoczucie i pozbycie się skupionego stresu). 60 min

Masaż stemplami ziołowymi (mieszanka leczniczych ziół zawijana w bawełniany materiał, podgrzewana i aplikowana na ciało poprzez masaż. Masaż stemplami uśmierza ból, napięcie mięśni, usuwa toksyny i pobudza organizm do regeneracji i odbudowy komórkowej. Intensywnie wydzielający się zapach i ciepło ze stempla sprawiają, że ciało i umysł są zrelaksowane).       60 min

Masaż bambusami (polega na ugniataniu mięśni i rozciąganiu powięzi). 60 min

Dermomasaż (to połączenie masażu mechanicznego z podciśnieniem, z jednoczesnym odciągnięciem fałdy skóry (zassaniem) i rolowaniem ruchomymi rolkami; często nazywany lipomasażem. Dodatkowo pobudza produkcję endorfin skórnych tzw. hormonów szczęścia).

Efekty po serii zabiegów : zmniejszenie widoczności cellulitu, ujędrnienie, wygładzenie skóry, modelowanie sylwetki, pobudzenie fibroblastów do zwiększonej produkcji kolagenu i elastyny, pobudzenie krążenia, łagodzenie bólu, wspomaganie leczenie blizn, oparzeń, obrzęków, terapia uszkodzeń mięśni, ścięgien, więzadeł, bóle kręgosłupa - normalizacja napięcia mięśniowego, terapia przeciwstarzeniowa, zabieg relaksacyjny, odnowa biologiczna po wysiłku, modelowanie twarzy i ciała, redukcja zmarszczek

Przeciwwskazania: stany zapalne skóry, uszkodzenia mechaniczne skóry, choroba nowotworowa, skłonność do krwawień, ciąża, popękane naczynka, niewydolność krążenia, gorączka, osłabienie organizmu, zaawansowane nadciśnienie tętnicze (zgoda lekarza), rumień słoneczny, trądzik zapalny, bielactwo, botox wstrzyknięty w ciągu ostatnich 4 miesięcy

Czas trwania zabiegów: 20-40 min
Minimalna ilość dla porządnych efektów: 10-20 zabiegów